idaharju

Alla inlägg den 20 maj 2011

Av ida harju - 20 maj 2011 18:59

jag vet inte va ja ska göra, tror jag börjar bli totalt sjuk i huvudet, ja stirrar in i väggen och hoppas att något ska hända, men inget kan ju hända =/

vill att Tobias ska komma hem nu så vi kan prata, fy fan för att gå runt i ovisshet!

har en sån klump i bröstet som inte vill försvinna.

ja håller nog på att bli tokig.

de snurrar bara en tanke i mitt huvud nu och de skärammer mig att inte få bort den!

Av ida harju - 20 maj 2011 15:35
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av ida harju - 20 maj 2011 14:58

sitter laddad med mitt headset och börjar intervjun om ca 1 min :D wiihoo


15.31:

sådär ja, nu har jag haft min "intervju" gick skit bra.

blev verkligen taggad att börja jobba. även om de är telemarketing, 65kr/h + provision så är det något :)

de bästa av allt är att man sitter hemma med sin egna dator! :D

de passar mig toppen! :)

så får hoppas att man får de :)

behöver lite ny livsglädje i mitt liv just nu.

Av ida harju - 20 maj 2011 08:18

att behöva förklara för en vilt främmande människa att man tagit sig vatten över huvudet och behöver deras hjälp är de värsta med allt de här. Jag vill inte känna mig beroende av någon, jag vill inte vara någons börda.

Men jag vet inte vart jag ska ta vägen, jag vet inte vad/hur jag ska göra. 

Jag måste ha tak över huvudet för mig och min flicka, jag måste ha mat på bordet och rena kläder. 

Och med den ekonomin jag har klarar jag det aldrig.

Jag behöver få all hjälp jag kan få.

ni som känner mig vet att jag HATAR erkänna att jag har fel, jag HATAR att behöva fråga om hjälp! jag vill inte att någon ska se mig svag. 

Jag vill inte vara någons börda, men hur jag än gör så blir jag de.

stannar jag hos dig är jag din börda, någon du måste stå ut med, någon du måste ta hand om.

flyttar jag är jag samhällets börda, jag blir beroende av någon som ska styra mitt liv, mina val.

hur jag än gör, förlorar jag bara på det.

Tillsammans med dig är jag stark, ensam kan jag knappt stå på benen. 

Av ida harju - 20 maj 2011 08:09

Har ätit frukost med mamma, ska ringa socialen nu.

Är så trött så jag vet inte va ja ska göra.

Inte sovit inatt :(

kunde inte efter jag pratat med dig.

De gör så ont att höra dig säga att du gett upp,

Jag vill ju att vi ska kämpa tillsammans!

Vi kan besegrade här berget! Vi måste!

Av ida harju - 20 maj 2011 01:57

jag vet inte vem jag är något mer, ja känner inte den här personen, de är inte jag. ja vet vem ja är och va ja klarar av, den här personen är rädd för sig själv, rädd för sina tankar, rädd för va som kan hända om hon släpper kontrollen helt.ja vill inte vara rädd, ja vill känna att ja klarar av de här, ja måste veta att allt blir bra igen. men utan dig kan ja inte de. du har fått mig kämpa, du har fått mig stark. utan dig är jag inget. ja vill inte vara något utan dig. vi som skulle bli en familj, vi lovade att vi skulle ta oss igenom de svåra och tänka positivt på framtiden. de skulle vara du och och jag mot världen! ja klarar inte de här själv. ja vill inte ens försöka. ja gav dig mitt hjärta, du lovade att ta hand om de. så snälla gör inte så här. kämpa med mig, hoppas med mig, tro på de ja tror. på en framtid. en framtid med dig, mig och Lillflickan. en underbar familj med många skratt och betydelsefulla minnen . just nu är jag helt tom. känner bara smärta, jag vill inte ändra min syn på framtiden. jag vill, tror och hoppas. ja kommer aldrig sluta kämpa. för jag vet att de är du jag mår bäst med. de är för dig mitt hjärta bankar. du är den som får mig att leva. förstår du inte att utan dig klarar jag mig inte.?

Presentation


19 år, förlovad och sambo med världens finaste pappa till våran dotter Novalie

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards