idaharju

Alla inlägg under april 2011

Av ida harju - 24 april 2011 03:16

vaknade av ett sms som förstörde allt nu! fy fan! tvii på dig! 

trodde aldrig du om någon skulle göra så här mot mig!

Hade det varit förut hade jag varit stark nog att inte bry mig,

skakat av mig det som vatten på en gås, men inte nu. nu är jag svag som in i helvetet och klarar inte av att bli sviken gång på gång på gång!

fy fan! allt jag sett fram emot, allt jag pratat om, allt är förstört nu, tack vare dig!

dra åt helvetet ditt jävla svin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av ida harju - 22 april 2011 16:34

Nu har jag fixat mig inför kvällen :) frågan är bara va jag ska göra nu, middagen är först kl 19 :S hmm

   

Av ida harju - 22 april 2011 15:21

         

Av ida harju - 22 april 2011 14:47

Glad påsk alla goa människor :)

Idag tog jag sovmorgon, kände att jag behövde de :)

Har bakat drömrulltårta :) blev skit god dock inte så snygg :P haha!

Mötte Moa och Tim förut och fick barnkläderna :) TACK så hemsk mycket :)

Dom var jätte trevliga :) Fick lite tips och råd :)

Nu har jag pecis duschat och ska fixa mig lite, sen kanske träffa Mathias och ikväll blir det först middag hos mamma, sen kommer André och Emma på fika :) MYS :)

         

Av ida harju - 21 april 2011 08:24

God morgon!

sovit gott? :)

jag har sovit ganska bra :)

Snart kommer mamma hit så ska vi äta frukost ihop, sen fixa i trädgården sen handla lite :)

så ska ta och diska och börja plocka fram lite :)

hörs sen! PUSS

Av ida harju - 20 april 2011 16:15

Om ni vill fråga något, vad som helst så lämna en kommentar eller skriv en fråga i frågerutan :) Svarar allteftersom frågorna kommer in :)


  

Publicerar denna igen då inga frågor verkar trilla in...

Av ida harju - 20 april 2011 12:00

Guuud vad mycket man hinner få gjort nu när jag inte ska spela FarmVille något mer :) helt sjukt! :D har städat och fixat och plockat hela morgonen, så nu är allt typ klart :)

va ska man göra nu tills mamma vaknar liksom :P hahaha!

har iaf skickat mail till GT om betalning, när man måste betala isf :)

Ringde också Eva (vaktmästaren) och roligt nog så stod hon utanför min dörr:P hahaa

jorden hade kommit och hon skulle sätta upp mitt och Tobbes namn på dörren :)

så dom skulle dimpa ner jorden i trädgården idag :) blir bra de :)

hon hade hört på nyhterna att de tydligen var lite för kallt ännu för att så gräs, men det får mamma fixa :) sånt kan inte jag :)

ska iaf ner till förlossningen om 2 timmar :) mamma är så snäll och följer med :)

sen ska jag ringa johanna och kolla om vi ska plugga :) behövs! hihih :)

Sitter och chattar med Victoria :) Hon sa att jag kunde få lite av Kendras kläder hon vuxit ur ! :) GUUD va snällt  :)

en skit lääääskigt grej igår......

de kom mjölk ur mina bröst! HAHAHAHAH!! 

fick typ panik och ringde Tobbe och mamma ! vilken tönt jag är:P

men har ju aldrig varit med om de förut :P haha


Av ida harju - 20 april 2011 09:32

Går in i vecka 25 idag :)

Alltså är det bara 15 veckor kvar,

105 dagar kvar,

Jag har gått 62,5 % :)

Gud va tiden går snabbt asså :) helt sjukt :)

Vågen stod på 52,3 kg. 

Står helt stilla nu :P haha

Men englit kurvan mår lillflickan jätte bra, hon växer lite snabbare än vanligt så kan kanske får en mega stor bebis :P haha

blodtrycket låg på 98/58

och blodvärdet på 105. Så har gått upp lite :)

Hjärtslagen på lillflickan var runt 138/minuten :)

 

Presentation


19 år, förlovad och sambo med världens finaste pappa till våran dotter Novalie

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards