idaharju

Alla inlägg under april 2011

Av ida harju - 8 april 2011 22:15

jag är så förvirrad, vet inte va jag orkar mer.

bara jobbigt att tänka på allt skit.

och ännu jobbigare när man inte har någonstans att ta vägen. 

tror de skulle va bäst om jag hitta en lägenhet, men jag vill ju inte att de ska ta slut så här :/ 

de måste gå att lösa, de måste gå att fortsätta kämpa, du och jag mot världen, de va de vi sa, de va de vi bestämde.

de har ju blivit bättre, vi måste fortsätta ta stegen framåt, sakta men säkert. nu är vi tillbaka på ruta 1, så nu har vi ännu mera steg framför oss :(

jag älskar dig av hela mitt hjärta, jag och töjsen

vi skulle ju bli den finaste familjen, varför kan vi inte ha de så ?

Av ida harju - 8 april 2011 10:49

Känner mig helt ensam, ska iaf till mamma sen så ska vi åka och köpa färg till rummet :) har dock inte riktigt bestämt mig vilken/vilka färger :D hahah

men de ordnar sig :)

Tobbe sover på soffan som han gjort hela natten:S

Hostar så mkt.

måste iaf iväg till Gotlandshem så får väcka han snart.

nu ska jag äta frukost iaf, ensam som vanligt :/

Av ida harju - 8 april 2011 10:35
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av ida harju - 8 april 2011 10:16

En bild på min närmaste :

Av ida harju - 7 april 2011 12:23


om den inte funkar nu så testa senare :)

Av ida harju - 7 april 2011 11:23

Gick som sagt in i vecka 23 igår :)

bara 118 dagar kvar nu :) hihi

Ställde mig på vågen imorse, den stod på 52,2 så upp har jag då gått :P hahah

Bebisen vägen 550g och hade ett hjärtslag på 142 slag/minuten :)

Helt underbart var de att göra 3D ultraljudet :) allt såg bra ut och hon tyckte bebisen va så söt! :) hihi

Tobbe blev också helt facinerad :)

Fick cirka 70 bilder och filmer med oss hem, också en DVD och utskrivna bilder :)

Så vill ni veta något kön eller se bilder/filmer så är de bara att höra av sig :)

ibland så känns de helt konstigt att de faktiskt lever en människa i mig, om man tänker efter..

hur vet den hur den ska göra liksom, de började som en liten sperma liksom :P haha, helt sjukt!

Av ida harju - 7 april 2011 11:07

En person som är snygg:

 

Presentation


19 år, förlovad och sambo med världens finaste pappa till våran dotter Novalie

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards