idaharju

Alla inlägg under maj 2011

Av ida harju - 19 maj 2011 11:26

Idag känner jag att de är en sån dag som jag vill lyssna på gamal svensk hiphop, typ Anton och Affe och sånt. Gamalt skit man hittar på datan när man öppnar WMP.

Tobbe sover och snarkar. orkade inte ligga där längre så klev upp.

ska göra frukost till mig själv eftersom han aldrig brukar äta ändå. 

ska diska, han skulle gjort de igår men blev så sent. sa att jag kunde göra de men ögonen slockna direkt efter BB.

Dröm massa skumt om Hpda inatt :/ 

fattar inte va dessa drömmar kommer ifrån, summertime, old memories.

fick ju tillbaka internet igår :)

skönt!

dock sitter Tobbe vid datan hela tiden nu :S de eller ps3 :/

nåja, bara stå ut. 

nu ska jag diska....

Av ida harju - 18 maj 2011 18:22
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av ida harju - 18 maj 2011 18:17

Idag gick man in i vecka 29 :)

Bara 11 veckor kvar, gud va tiden gått fort!

men nu står den stilla tycker jag :S

vill att denna sommar ska gå fort så jag får hålla i min lilla ängel :)<3

Vikten står på : 53,1 kg

Midjemått: 91cm

Sammandragningar: ca 15 per dag

sparkar: riktigt hårda!!

Cravings: inget speciellt :)

Har nu gått 72,5 %,

77 dagar kvar,

är på dag 203 av 280 !

Trimester 3 ! :) WIIHOO

Av ida harju - 17 maj 2011 23:25

har fortfarande inget Internet hemma. hoppas de kommer imorgon. börjar bli lite tråkigt att bara sitta på mobilen. men men.imorgon går jag in i vecka 29:-) bara 11veckor kvar:-)men de kan ju som sagt gå fortare:-)hoppas!:-) imorgon ska ja och älsklingen till MVC med mammagruppen:-) blir nog kul:-) hoppas Elin och sam kommer också:-)nu ska vi sova:-) puss!

Av ida harju - 17 maj 2011 11:42

äntligen klar i tvättstugan:-) nu står ja på maxparkeringen och väntar på älskling:-) ska äta sen ner till MVC:-) imorgon blir de också MVC och måndag myllan.

Av ida harju - 16 maj 2011 23:25
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av ida harju - 16 maj 2011 14:34

fick ringa läkaren förut då ja hade så jävla ont. hon sa att ja måste vila och ta de lugnt, går de inte över måste ja ringa förlossningen och mest troligt åka in. ja vill ju inte:-( varit och handlat så nu ska ja bara ligga på soffan och ta de lugnt.

Av ida harju - 16 maj 2011 10:42

jag vill inte gå upp! men ja måste. ska handla mat till ikväll då Emma, André och Malm kommer och äter mat. jag vill inte heller gå upp för ja vet att de är massa disk och ölburkar att städa undan. jag vill inte gå upp för Lillflickan sparkar så jävla hårt och samtidigt får ja massa sammandragningar. vill inte gå upp för älsklingen är inte hemma så måste göra allt de där själv. BAJSDAG! fy fan!

Presentation


19 år, förlovad och sambo med världens finaste pappa till våran dotter Novalie

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards