idaharju

Alla inlägg under maj 2011

Av ida harju - 8 maj 2011 19:27

får snart fin besök ! :) kors i taket, de va ovanligt ;)

Emma, André och André kommer och dricker lite kaffe/te :)

Bullar ska dom äta såklart också ;) hehe.

Komma så här under bingolotto, får gå in och rätta lotten imorgon ist :)

Chansen att jag skulle vinna är ganska liten då jag spelar 3 söndagar irad nu :P hahaha!!

Kärringvarning, jag vet. Jag och mamma har bytt plats :P

nu är hon ungflickan, helt fnittrig och glad :)

Vill ha mitt paket nu, guuuud, käre gode gud, kan du skynda på posten lite :) ?

Jag lovar fortsätta vara snäll :)

PUSS!

Av ida harju - 8 maj 2011 16:26

alla har rätt att tycka och tänka som man vill så länge man inte kränker någon, eller har jag fel? om jag vill ställa en allmän fråga om t ex publicering av bilder på nakna barn så har jag rätt till de. Det är en chans för folk att ge sina åsikter va de tycker är rätt och fel och ingen kan döma deras svar eftersom alla tänker olika. 

Jag har mitt tycke om de och andra har sina tycken. 

de är vad jag säger i den frågan..

en liten rolig grej är att om jag spänner mina bröst och lutar mig framåt så kommer de massa mjölk :P hahahaha!! vet inte vart jag ska ta mig till snart. de borde väl sluta kan man hoppas :P

har förstört en av älsklingen tröjor också (en gammal som tur är)

den är helt nermjölkd :P !!! hahaha

Av ida harju - 8 maj 2011 14:08

går inte så bra att plugga :/

hittar INEGN info om Islams sätt att begrava :S :S

hur ska jag kunna få ihop en sida om de när de inte finns någon fakta ! :/

 

Av ida harju - 8 maj 2011 12:00

 

Just nu sitter jag och pluggar med Adam.

Ska försöka att inte vara inne på varken Facebook eller bloggen fören jag är klar med mina uppgifter :P haha!

Det lär ju ta tid om man säger så ! :D

(detta är en liten testgrej bara)

Av ida harju - 8 maj 2011 11:09

Sitter och gör om mina kategorier och inlägg :/ tar en jäääävla tid! har bara hunnit göra december, januari, februari och mars. Har ännu april och maj kvar. där är de mest inlägg :S

så de flesta ligger i kategorin Allmänt nu tills jag hunnit flytta över dom :)

Undra va som hänt med mina kommentarer, förut hade jag jätte många, nu är de knappt en i veckan :/ AJJABAJJA!

Kommentera nu lite va :D

Av ida harju - 8 maj 2011 10:43

Har sovit ovanligt gott inatt !:D fan va härligt :)

kände mig helt utvilad imorse :)

klev upp vid 9 och gjorde frukost,

ägg, macka, te och provia :)

läste gårdagens GA som jag inte hann läsa igår, står ju typ bara samma som i GT :P hehe.

Är ännu förklyld som tusan :(

snorar som fan, vågar inte ta nässpray då jag fick näsblod inatt igen.

3:e gången i mitt liv som jag fått näsblod =/ fattar inte va som hänt.

Nu är det bara 3 dagar tills Tobbe kommer hem!!! fy fan va jag längtar!!!!!!!!

Vill ha hem min lilla prins så jag kan hålla om honom ! <3<3

Lillflickan har nog vänt på dygnet, eller ja hon är vaken hela tiden känns de som :P

gillar verkligen när man ligger på sidan, men va kan man göra då :P haha. måste ju få sova på nått sätt :)

nu ska jag ta på min Ziperall och invänta Adam:)

Av ida harju - 7 maj 2011 17:35

Har fixat naglarna två gånger idag :P haha

får ju inte anstränga mig så kan vara skönt att sitta ner och  ta de lugnt :)

va nere på stan idag och köpte lite nya grejor :)

har beställt en present till mig själv också :)

akryl startkit, så ska börja göra nagelförlängning :)

först kommer jag bara testa på mig själv och blir de bra kanske någon annan vill ha?

såklart måste jag ta ut en liten avgift för, typ 150-200 :) 

men hos en salong kostar de ju 800 så ;) hehe

HAR VÄRLDENS SKAVSÅR!!! FY FA VA ONT DE GÖR!!!

           

Av ida harju - 6 maj 2011 18:18

             

Nya bikinin jag köpte idag =)  

Presentation


19 år, förlovad och sambo med världens finaste pappa till våran dotter Novalie

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards